Τίτλος σχεδίου 2020-2021
"LIFT: Learning In Future Technology"
(Η σελίδα του προγράμματος LIFT στο Twinspace)

Συνεργάτες
- 5ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Αττικής, Ελλάδα (Συντονιστικό σχολείο)
- Szkola Podstawowa Nr 114 im. Jedrzeja Cierniaka w Warszawie, Πολωνία (Συντονιστικό σχολείο)
- Cherkasy Specialized school No 17, Ουκρανία
- Radviliskio Vinco Kudirkos pagrindine mokykla, Λιθουανία
- Osnovna škola dr. Jure Turića Gospić, Κροατία
- ICS di Codroipo, Codroipo (UD), Ιταλία
- Bjornevatn skole, Bjornevatn, Νορβηγία

Συμμετοχή από το σχολείο μας
- Παναγιώτης Γεωργάλας, συντονιστής
- Ομάδα μαθητών & μαθητριών του τμήματος Α1.
- Ομάδα εθελοντών άλλων τάξεων.

Στόχος
- Κοινές εκπαιδευτικές δράσεις με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών σε εθνικές και διεθνικές ομάδες

Ετικέτα ποιότητας


Δραστηριότητες

Δημιουργία προφίλ
Οι μαθητές όλων των χωρών δημιούργησαν τα προφίλ τους σε έναν
κοινό εικονικό τοίχο με χρήση του online λογισμικού Wavelet

Διαγωνισμός λογότυπου
Τα υποψήφια έργα:



Comics
Στόχος: Οι μαθητές όλων των χωρών δημιούργησαν comics στα Αγγλικά
Θέμα: "How do you imagine future educational technology?"
Πλατφόρμα: StoryboardThat.com


Online συνάντηση εκπαιδευτικών

Ημερομηνία: 28.11.2020
Λογισμικό: Webex
Οργάνωση: Οι εκπαιδευτικοί συνδέθηκαν από το σπίτι λόγω της καραντίνας COVID-19
Τα θέματα της συνάντησης ήταν:
1. Οργάνωση μελλοντικών online συναντήσεων μαθητών
2. Συζήτηση για τη συγκρότηση μεικτών ομάδεων
3. Webinar στο λογισμικό που θα χρησιμοποιηθεί

Εισαγωγική συνάντηση μαθητών


Ημερομηνία: 05.12.2020
Λογισμικό: Webex
Οργάνωση: Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές συνδέθηκαν από το σπίτι λόγω της καραντίνας COVID-19
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης οι μαθητές είχαν την ευκαιρία:
1. Να αλληλογνωριστούν
2. Να μιλήσουν για τις καθημερινές τους συνήθειες κατά τη διάρκεια της καραντίνας
3. Να παρουσίιάσουν τοπικά Χριστουγεννιάτικα εθίμα
4. Να σπάσουν τον πάγο και να γίνουν φίλοι στα κοινωνικά δίκτυα

Χριστούγεννα 2020
Δημιουργήθηκε κοινός τοίχος για Χριστουγεννιάτικες ευχές



Δημιουργία εφαρμογών σε μεικτές ομάδες
Στόχος: Η δημιουργία πρωτότυπων εκπαιδευτικών εφαρμογών με αντικείμενο τις χώρες που συνεργάζονται στο παρόν έργο eTwinning
Μέθοδος: Οι μαθητές ανέπτυξαν τις εφαρμογές σε μεικτές διακρατικές ομάδες
Λογισμικό: LearningApps.org

Ομάδα 1
Μέλη: Iro/Greece, Elisa, Sumit/Italy, Andrija/ Croatia, Joanna/Poland, Lukne/Lithuania, Ivan/Ukraine
Είδος: Αντιστοίχιση
Εφαρμογές: Τα μνημεία μας, Οι σημαίες μας

Ομάδα 2
Μέλη: Nasia, George/Greece, Stjepan / Croatia, Elisa, Davide/Italy, Kostia/Ukraine
Είδος: Βρες τα λάθη στους στίχους
Εφαρμογές: My number one (Greece), No hero (Italy), Yesterday (The Beatles)

Ομάδα 3
Μέλη: Marianina/Greece, Martina B., Agnese/Italy, Maja/Poland, Iva M./ Croatia, Dania/Ukraine
Είδος: παζλ σε ομάδες
Εφαρμογές: Αριθμοί 1-5, Χαιρετισμοί (στις τοπικές γλώσσες)

Ομάδα 4
Μέλη: Nasia, George/Greece, Melita/Lithuania, Sofia, Silvia/Italy, Marija / Croatia, Kinga/Poland, Danil/Ukraine
Είδος: παζλ σε ομάδες
Εφαρμογές: Αριθμοί 6-10, Χρήσιμες φράσεις (στις τοπικές γλώσσες)

Ομάδα 5
Μέλη: Xanthippi/Greece, Tara/ Croatia, Agnese, Gioele/Italy, Agata/Poland, Sasha/Ukraine
Είδος: Ο εκατομμυριούχος
Εφαρμογές: Κουίζ λεξιλογίου (στις τοπικές γλώσσες), Κουίζ Γεωγραφίας

Ομάδα 6
Μέλη: John/Greece, Emanuele, Davide/Italy, Iva P./ Croatia, Dominykas, Denisas/Lithuania, Kira/Ukraine
Είδος: Σταυρόλεξο
Εφαρμογές: Βρες τις χώρες, Βρες τις σημαίες

Ομάδα 7
Μέλη: Christine/Greece,Riccardo, Martina/Italy, Tea, Teresa, Lara/ Croatia, Maja, Joanna/Poland, Masha/Ukraine
Είδος: Ιπποδρομία
Εφαρμογές: Πόσο ξέρεις τις γλώσσες μας, Πόσο ξέρεις τις χώρες μας

Ομάδα 8
Μέλη: Alexandros/Greece, Mateo, Sofia/Italy, Marin/ Croatia, Oliwia/Poland, Kristupas, Vilius/Lithuania, Lera/Ukraine
Είδος: Κρυπτόλεξο
Εφαρμογές: Κρυμμένες πόλεις, Κρυμμένα μνημεία

Μαθαίνοντας τοπικές γλώσσες
Στόχος: Οι μαθητές να μάθουν τα βασικά των γλωσσών των εταιρικών σχολείων
Μέθοδος:
1. Τα σχολεία συμφωνούν σε έναν κοινό διάλογο στα Αγγλικά
2. Κάθε σχολείο:
- Μεταφράζει τον διάλογο στη γλώσσα και τον ανεβάζει σε ένα αρχείο κειμένου στο Twinspace
- Ηχογραφεί τον διάλογο στη γλώσσα του και ανεβάζει το αρχείο ήχου στο Twinspace
3. Το υλικό μοιράζεται στους μαθητές όλων των σχολείων
4. Κατά τη διάρκεια μίας online συνεδρίας οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να εξασκηθούν στους διαλόγους με παιδιά άλλων χωρών. Οι διάλογοι γίνονται κυκλικά. Για παράδειγμα ένα παιδί από την Ελλάδα μιλάει Πολωνικά με ένα παιδί από την Ιταλία, ένα παιδί από τη Λιθουανία μιλάει Κροατικά με ένα παιδί από την Ουκρανία κλπ.
Λογισμικό συνεδρίας: Webex
Βοηθητικό υλικό:

Ελληνικά Κείμενο Ήχος
Ιταλικά Κείμενο Ήχος
Πολωνικά Κείμενο Ήχος
Λιθουανικά Κείμενο Ήχος
Κροατικά Κείμενο Ήχος
Ουκρανικά Κείμενο Ήχος

Στιγμές από τη συνάντηση στις 13.02.2021:





Η τεχνολογία στην εκπαίδευση
Στόχος: Οι μαθητές κατανοούν βασικούς όρους της σύγχρονης εκπαιδευτικής τεχνολογίας
Μέθοδος:
1. Τα σχολεία δημιουργούν ένα κοινό γλωσσάριο στα Αγγλικά με βασικούς όρους της εκπαιδευτικής τεχνολογίας
2. Το γνωσσάριο παρουσιάζεται, εξηγείται και μοιράζεται στους μαθητές όλων των χωρών
3. Οργανώνεται ένα παιχνίδι Kahoot, βασισμένο στο γλωσσάριο, στο οποίο συμμετέχουν οι μαθητές όλων των χωρών


Kahoot 06.03.2021


Πάσχα 2021
Σε ένα κοινό τοίχο οι μαθητές όλων των χωρών περιγράφουν τοπικά Πασχαλινά έθιμα



Τα σχολικά βιβλία του μέλλοντος (AR)
Σκοπός: Οι μαθητές οπτικοποιούν με χρήση επαυξημένης πραγματικότητας την ερώτηση: "Πώς φαντάζομαι τα σχολικά βιβλία στο μέλλον;"
Λογισμικό: ARLOOPA
Οργάνωση: Κάθε παιδί δημιουργεί ένα σύντομο βίντεο επαυξημένης πραγματικότητας με τη βοήθεια της εφαρμογής ARLOOPA.
Στο τέλος συντίθενται οι επιμέρους εργασίες των παιδιών όλων των χωρών σε ένα κοινό βίντεο: