Τίτλος σχεδίου 2023-2024
ALTERER (ArtificiaL inTElligence foR Educational puRposes)
Παρουσίαση του έργου, στο Πανελλήνιο συνέδριο eTwinning, στο Υπουργείο Παιδείας τον 11/2024.
Ετικέτα ποιότητας για το έργο eTwinning.
Συνεργάτες
- 5ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Αττικής, Ελλάδα (Συντονιστικό σχολείο)
- Szkola Podstawowa Nr 114 im. Jedrzeja Cierniaka w Warszawie, Πολωνία (Συντονιστικό σχολείο)
- Cherkasy Specialized school No 17, Ουκρανία
- Radviliskio Vinco Kudirkos pagrindine mokykla, Λιθουανία
- 3ο Γυμνάσιο Ιλίου, Ελλάδα
- Osnovna škola Đurmanec Đurmanec, Κροατία
- ICS di Codroipo, Codroipo (UD), Ιταλία
- Björnåkersskolan Burträsk, Σουηδία
Συμμετοχή από το σχολείο μας
- Οι εκπαιδευτικοί: Π. Γεωργάλας & Η. Μετσίνη
- Οι μαθητές & μαθήτριες του τμήματος Α1
Στόχος
- Εξερεύνηση της χρήσης σύγχρονων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση σε εθνικές και διεθνικές ομάδες
Δραστηριότητες
Δημιουργία προφίλ
Οι μαθητές όλων των χωρών δημιούργησαν τα προφίλ τους σε έναν
κοινό εικονικό τοίχο με χρήση του online λογισμικού Padlet.
Συμετοχή στο φόρουμ
Τα παιδιά όλων των χωρών αντάλλαξαν απόψεις στα Αγγλικά για το αν ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσουν στο μέλλον τους ανθρώπους.
Πλατφόρμα: Το Forum του Twinspace.
Εργαλεία AI
• Επιχρωματισμός εικόνων Palette.fm
• Επιχρωματισμός εικόνων Hotpot.ai
Διαγωνισμός λογότυπου
Τα υποψήφια έργα:
Μετά από ψηφοφορία, αναδείχτηκε καλύτερο λογότυπο το ακόλουθο έργο από τo 3ο Γυμνάσιο Ιλίου:
Εισαγωγική online συνάντηση 15-12-2023
Λογισμικό: Webex
Οργάνωση: Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές συνδέθηκαν από το σπίτι
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης οι μαθητές όλων των χωρών είχαν την ευκαιρία:
1. Να αλληλογνωριστούν
2. Να μιλήσουν για τις καθημερινές τους συνήθειες, τα ενδιαφέροντά τους και τα χόμπι
3. Να παρουσίιάσουν τοπικά Χριστουγεννιάτικα γλυκά
Γλωσσάρι τεχνητής νοημοσύνης
Στόχος: Οι μαθητές να γνωρίσουν βασικές έννοιες της τεχνητής νοημοσύνης
Μέθοδος:
1. Στα παιδιά όλων των χωρών μοιράζεται ένα κοινό κείμενο στα Αγγλικά με βασικές έννοιες ΑΙ
2. Τα παιδιά μελετούν το κείμενο στο σπίτι
3. Κατά τη διάρκεια μίας online συνεδρίας οργανώνεται ένα παιχνίδι Kahoot βασισμένο στο κείμενο. Σε αυτό συμμετέχουν παιδιά όλων των χωρών
Χρωματίζοντας το παρελθόν
Οι μαθητές όλων των χωρών χρησιμοποίησαν εργαλεία AI, ώστε να χρωματίσουν παλιές ασπρόμαυρες φωτογραφίες. Όλες οι επιχρωματισμένες φωτογραφίες συγκεντρώθηκαν σε έναν κοινό τοίχο Padlet.
Αναβιώνοντας το παρελθόν
Οι μαθητές όλων των χωρών χρησιμοποίησαν εργαλεία AI, ώστε να αναβιώσουν το παρελθόν σε έναν κοινό τοίχο Padlet.
Ονειρευόμαστε το μέλλον
Οι μαθητές όλων των χωρών χρησιμοποίησαν εργαλεία AI, ώστε να φανταστούν το μέλλον σε έναν κοινό τοίχο Padlet.
Δημιουργία εφαρμογών σε μεικτές ομάδες
Στόχος: Η δημιουργία πρωτότυπων εκπαιδευτικών εφαρμογών με αντικείμενο την τεχνητή νοημοσύνη (AI)
Μέθοδος: Οι μαθητές ανέπτυξαν τις εφαρμογές σε μεικτές διακρατικές ομάδες
Λογισμικό: LearningApps.org
Εφαρμογές - Προϊόντα:
• Πολλαπλή επιλογή
• Εκατομμυριούχος
• Σταυρόλεξο
• Κρυπτόλεξο
• Ιπποδρομία
• Κρεμάλα
2η online συνάντηση 19-04-2024
Λογισμικό: Webex
Οργάνωση: Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές συνδέονται από το σπίτι
Σκοπός: Οι μαθητές όλων των χωρών απίζουν ένα παιχνίδι Kahoot πάνω σε σύγχρονα δεδομένα της τεχνητής νοημοσύνης
Υλικό: Ένα κοινό κείμενο στα Αγγλικά με δεδομένα της ΤΝ για το 2024.
Συνεργατική ιστορία
Περιγραφή: Τα παιδιά όλων των χωρών γράφουν μαζί την ιστορία του Ainocchio. Πρόκειται για την παραλλαγή της ιστορίας του Πινόκιο. Περιγράφει τις περιπέτειες ενός ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη που θέλει να γίνει άνθρωπος.